Laddad och klar

Dagen och äventyret jag har väntat så länge på är nu endast några timmar bort.
Om 4 timmar börjar vår färd mot Tanzania och Arusha. Det är där, på landsbygden jag kommer tillbringa de närmsta 4 månaderna..
Jag är pirrig, förväntansfull och kanske lite nervös inför vad som väntar. Men jag känner frid i hjärtat och är glad över att ha tagit den här möjligheten
Barnflicka, chaufför, elevassistent, läxhjälp, alltiallo etc etc är mina uppgifter.

Jag säger hej så länge. Nästa rapport blir från sydligare breddgrader

Kommentarer
Postat av: Syss

Gott att du har kommit igång med bloggen nu! Vad fin den blev!

Saknar dig redan här hemma...!Puss //Syss

2010-08-30 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0